Ticker

6/recent/ticker-posts

අප්‍රේල් මාසයේදී ඉන්දියාවේ WHATSAPP ගිණුම් ලක්ෂ 16කට වැඩි ප්‍රමාණයක් තහනම් කර ඇත.

 අප්‍රේල් මාසයේදී ඉන්දියාවේ WHATSAPP ගිණුම් ලක්ෂ 16කට වැඩි ප්‍රමාණයක් තහනම් කර  ඇත.



WhatsApp හි මාසික අනාවරණය කිරීමට අනුව,අප්‍රේල් මාසයේදී ඉන්දියාවේ වට්ස් ඇප් ගිණුම් ලක්ෂ 16.7 කට වඩා තහනම් කර ඇත. මෙයින්, පරිශීලක පැමිණිලි මත පදනම් වූ අනිවාර්ය ක්‍රියාමාර්ග හේතුවෙන් ගිණුම් 122 ක් තහනම් කර ඇති අතර, ඒවායින් විශාල ප්‍රමාණයක්, එනම් ලක්ෂ 16.66 ක් පමණ වන ගිණුම්, යෙදුමේ හානිකර ක්‍රියාකාරකම් වැලැක්වීම සඳහා තහනම් කර ඇත.
"හානිකර ක්‍රියාවන් හානියක් සිදු වූ පසු එය හඳුනා ගැනීමට වඩා එය සිදුවන අවස්තාවේදීම   නැවැත්වීම වඩා හොඳ බව අපි විශ්වාස කරන නිසා අපි විශේෂයෙන් වැළැක්වීම කෙරෙහි අවධානය යොමු කරමු," යන්න  මාසික වාර්තාවේ සඳහන් වේ.

WhatsAppහි frameworkඑකට අනුව  , ගිණුම ක්‍රියාත්මක කරන පරිශීලකයා වට්ස් ඇප්හි යම් නොහොබිනා ක්‍රියාවක්  කරන බවට විශ්වාසයක් ඇති විට ගිණුමක් තහනම් කරයි. "අපගේ අරමුණ නොහොබිනා ක්‍රියාවක්  කරන ගිණුම් හැකි ඉක්මනින් හඳුනාගෙන නැවැත්වීමයි, එබැවින් මෙම ගිණුම් අතින් හඳුනා ගැනීම යථාර්ථවාදී නොවේ. ඒ වෙනුවට, අප සතුව උසස් යන්ත්‍ර ඉගෙනුම් පද්ධති තිබේ, ඒ වෙනුවන් , දවසේ පැය 24 පුරාම, සතියේ දින 7 පුරාම ගිණුම් තහනම් කිරීමට ක්‍රියා කරයි. ," වාර්තාවේ වැඩි විස්තර ලෙස සඳහන් වේ .
WhatsApp හි  ගිණුම සහ පරිශීලකයාගේ හැසිරීම ඇගයීමට ලක් කරන බවත්,negative feedback විශාල සංඛ්‍යාවක් වාර්තා වූ පසු සුදුසු ක්‍රියාමාර්ග ගන්නා බවත් වාර්තාව පවසයි.
instant mobile messaging, සමාගම "highly-motivated abusers" හඳුනා ගැනීමට සහ වට්ස් ඇප් තුලින්  ඔවුන් තහනම් කිරීමට machine learning and other analytical tools භාවිතා කරයි.

මීට පෙර WhatsApp මාර්තු මාසයේදී ගිණුම් ලක්ෂ 18කට ආසන්න ප්‍රමාණයක් සහ පෙබරවාරි මාසයේදී ගිණුම් ලක්ෂ 14.26ක් තහනම් කර තිබුණි. 2022 ජනවාරි මාසයේදී ඉන්දීය ගිණුම් ලක්ෂ 18.58ක් තහනම් කරන ලදී. WhatsApp 2021 දී ද ගිණුම් ගණනාවක් තහනම් කර ඇත. WhatsApp විසින් 2021 දෙසැම්බර් මාසයේදී ඉන්දියානු ගිණුම් ලක්ෂ 20.79 ක් සහ එම වසරේ නොවැම්බර් මාසයේදී ලක්ෂ 17.5 ක් තහනම් කරන ලදී.

පසුගිය වසරේ ක්‍රියාත්මක වූ නව තොරතුරු තාක්ෂණ නීතිවලට අනුව, ලක්ෂ 50කට අධික පරිශීලකයින් සංඛ්‍යාවක් සිටින ඩිජිටල් වේදිකාවල සෑම මසකම අනුකූලතා වාර්තා ප්‍රකාශයට පත් කිරීමට අවශ්‍ය වන අතර, ලැබෙන පැමිණිලි පිළිබඳ විස්තර සහ ගැටළු විසඳීමට ගෙන ඇති ක්‍රියාමාර්ග මොනවාද යන්න සඳහන් කල යුතුයි.


Post a Comment

0 Comments